Čtyři a fekální lord

13. března 2009 v 20:48 | Toshiya, Kyo, hide, Tusk |  Nepoddajná jakost
"Je to nevkusné a ještě méně vtipné."
~Eylonwai



Toshiya a Kyo se pomalu vydali k malému kostelu. Na schodech seděla dvojice v černém, tvářemi v červeném a pokuřovala.

"Mana říkal, že když vy dva jdete na mši, před oltářem to pak vypadá jako kdyby někdo s akutním tremorem rukou podřezával kozu, ale myslel jsem, že přehání," řekl Toshiya.

hide si odhrnul vlasy z dosahu plamene, aby je po obarvení Rh faktorem nezapálil, a rozpálil do žhava další cigaretu. "Někdy si i herec rád napíše vlastní scénář. A po tom všem předepsaném vrhání na Yoshikiho, naposledy přes jeho bicí, což v mém stavu vůbec nebyl dobrý nápad-"

"Stavu?" zeptal se Kyo a významně pohlédl na Toshiyovo břicho.

"hideho nejčastějším stavu," upřesnil Toshiya.

Kyo se zamyslel. "Bezvědomí?"

"Ten, ve kterém by naučil Alkoholtester šestimístná čísla," odpověděl Tusk.
"Pak teprve přijde bezvědomí. I pro ten Tester."

"Rád bych byl respektovaný i za jiné zásluhy, než za hudbu a schopnost udělat z Johnnieho Walkera vozíčkáře," ohradil se hide.

"Osobně tě respektuju za to, že když v noci na Shibuyi vypadl proud, tvoje hlava mi svítila na cestu," odvětil Tusk.

"Příště tě kousnu tam, kde se ti splachování spojí s utrpením," řekl hide a v tom okamžiku měl na sobě oči všech. "… myslím pravou ruku."
Na okamžik se odmlčel. "Ty nemáš představu, jakou práci dá udržet na hlavě tenhle odstín i vlasy zároveň."

"Jediné, o čem nemám představu, je, jakým způsobem si Mana odskakuje."

hide na něho znechuceně pohlédl. "Je teprve ráno, jediné, co jsi pil, je má krev, a už jsi vulgárnější než Chirolyn tu část dne, která má čtyřiadvacet hodin."

"V té krvi to možná bude," podotkl Toshiya. "Víš přece, že líbat se s tebou a sedat si za volant se neslučuje."

hide si přesto povzdychl. "Kde je ten drobný chlapec ve školní uniformě, který chtěl být čestný účetní a chránit velryby vlastním tělem?"

Toshiya nejistě pohlédl na Tuska. "On někdy takový byl?"

hide se zarazil. "Pravda. To bude nějaká vize z deliria tremens. Vždycky v něm vidím věci opačně, než obvykle jsou. Třeba Yoshikiho na stropě."

"Pokud hledáš něhu a pochopení, hide, měl ses dát na pop nebo ke kostelnímu sboru," řekl Kyo.

"Co když k tomu ještě hledám způsob, jak si zachránit zadek?" odsekl hide nevrle.

"V tom případě jsi v trojnásobně špatném hudebním odvětví," odpověděl Kyo. "V popu bys měl větší šanci, že tě fanfikce neodsoudí k plenám už v pětadvaceti."

"Jsou dvě věci, o kterých se nemluví před Manou a hidem. A jedna, o které se nikdy nemluví před hidem," poznamenal Tusk.

"Jaké věci?" zeptal se Kyo.

"Odličovač a pop."

"A ta třetí?" zajímal se Kyo.

Toshiya se nadechl: "Absti-"

hide okamžitě vyskočil, v očích vepsanou hrůzu. "Neříkej to slovo!"

"Vidíš?" řekl Tusk, vstal a chlácholivě položil hidemu ruce na ramena. "Už je to dobré, hrabě Drunkulo. Nikdo tě nechce trápit."

Kyo se obrátil na hideho. "Proč vlastně tak nenávidíš pop? Z pohledu člověka, který by v textu použil znak pro radost pouze v případě nekrofila, kterého omylem zavřeli v márnici, to chápu, ale ty jsi takový hudební mix."

"Mně nevadí pop, ale jeho temná strana. Imperátor Kitagawa a jeho padavan Darth Akanishi. Uráží můj hudební, oděvní a veškerý jiný vkus. A působí, jako kdyby jediný druh lahve, který za život otevřeli, byl Evian."

"Proto mu vytrvale přepisuješ Asia Straight na kondicionéru na Asia Gay?" zeptal se Tusk.

"Jak víš, že jsem to byl já?"

Tusk pokrčil rameny. "Ty jsi ten, kdo dává Toshiyovi do koktejlů místo brčka těhotenský test."

Toshiya vypadal rozzlobeně. "Mohlo mi dojít, že vítr vane z polí řepky lihovky."

"Nezměníme téma?" nadhodil hide a nadějně se rozhlédl. "Kyo, jsi v pořádku? Jsi bledší než je Tusk, když občas zapomenu, že některým lidem nestačí jako tělesná tekutina jen alkohol."

"Právě rozmlouvám s temnotou v sobě," odpověděl Kyo.

"A co říká?" zeptal se hide.

"Bolest, strach a zoufalství."

"A co říkala včera?"

"Zoufalství, strach a bolest."

"Nevadí, když se nezeptám na minulý týden, že ne?"

"Dneska jsi odpoledne v práci, že?" nadhodil Toshiya a rychle sebral Kyovi žiletku uprostřed třetí čáry osmitahového znaku.

"A ty mi to připomínáš se zvrhlou radostí," zachmuřil se hide. "Tohle je horší, než hrát ve spekulaci, že jsem se zabil kvůli tomu, že mi Toshi přebral Yoshikiho. Nebo vystřídat za jednu noc všechny možné rockové nástroje a jejich hráče. Být alterego je náročnější, než být nemohoucí manžel v rukou pomstychtivé ženy. Já nejsem stvořen pro to, abych byl odštěp nějakého Jekylla."

"Proto se píšeš s malým a měkkým?" ozval se Toshiya.

hide po něm šlehl pohledem. "Jednoho dne se probudíš v kostele a budeš mně a Tuskovi sloužit jako hostie i víno zároveň."

"Nevím, jestli mě víc neděsí vlastní náklonnost k tomu nápadu," řekl Toshiya po chvíli. "Ale být něčí druhá osobnost nemůže být tak strašné. Nehrozí ti natržení…?"

"Je to příliš těsný vztah. Jinak těsný. A jediný takový jsem měl jen s kytarou."

"To vysvětluje, jak se narodil Aya z Psycho le Cému," pronesl Tusk.

"Nicméně," pokračoval hide, "až budeš hračka v rukou holky s humorem na bodu té teploty, kterou jsem měl před urnou, a se slovníkem, který začíná děvkou, pokračuje děvkou a končí děvkou, povíme si."

"Pasák nepotřebuje mít smysl pro humor," řekl Tusk.

"Yoshiki ho občas měl," odpověděl hide. "A jestli s ní prohraju v Mortal Kombatu svoji duši, už mě nezachrání nic."

"Sebevražda?" navrhl Kyo.

"Nefunguje, věř mi," odvětil hide mile. "Vlastní zkušenost. A kdo je tvůj největší oponent v turnaji, Kyo?"

"Já bych tipoval optimismus," řekl Toshiya.

Ke skupince přišel Mana a posadil se vedle Toshiyi. Po chvíli mlčení promluvil Tusk: "Mano, měl bych otázku."

"NE!" vykřikli všichni ostatní současně.
 

6 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Eylonwai Eylonwai | 15. března 2009 v 9:25 | Reagovat

disclaimer

Komentář se vztahoval ke zmínkám o hidem. Smát se smrti? proč ne, všemi dvaceti /a více/ souhlasím. Ale způsobem tak neuctivým a přízemním? Chápu - ne všichni mají hideho v úctě, ale skutečně nemám ráda, když ho někdo ponižuje. Toť vše.

2 Anonym:-) Anonym:-) | 15. března 2009 v 11:57 | Reagovat

Jedna ze staré generace j-rockových fanynek zdraví novou generaci. Jaké je vaše provolávací motto? „Forever hide“ nebo „We are X?“ Moje osobní je „R.I.P X, thanks Yoshiki“, ale to sem asi ne tak úplně patří.

„Ne všichni mají hideho v úctě…“

Každý má hideho v úctě. Kdo jen přičuchl k jrocku a typu pití, které měl nejraději, ho musí mít v úctě. Ale, Eylonwai, narážíme tady - nevím, jestli my obě - na jednu drobnost. Jeho fanzákladna se rozrůstá a většina té nové náplavy jsou holčičky, které ho aishiterují proto, že je… -dovol mi okamžik dramatické pauzy- mrtvý, což je fakt strašně sad (ona to škoda je, i když představa, že je součásti toho, čemu Yoshiki dnes říká X Japan, mě upřímně děsí), a v holkách, jejichž největší emoce je plačící smajl na ICQ, to asi vzbuzuje silný citový prožitek.

Může mi být jedno, kdo si z něj dělá idol svých křehkých blogových šestnácti, a většinu času mi také bylo a je, než mě začalo zarážet, jak drasticky vzestupnou tendenci má ta míra slepicismu a blbosti někdy průhlednější než Yoshikiho klavír.  

Od určité doby mám potíže bavit se o jrocku, X či hidem s někým, kdo si legálně nemůže koupit pití, neví, k čemu ve Wordu slouží kontrola pravopisu, nepřísahal, že v životě nenapsal yaoi fanfikci a Naruto mu nezpůsobuje nauseu. Doufala jsem, že jsem elitářsky zaujatá kravka, ale nejsem, kteréžto zjištění je kupodivu horší, než dělat kolekci X Japan a nesehnat The Last Live Video. Půjdeme-li za útok na to, co ho vytrvale proslavuje, do pekla, prosím. Ale to nic nemění na tom, že holky slavící 2. květen jako kdyby se narodil spasitel tím, že hází do přehrávače výsledky download procesu (alespoň nefoťte ta vypálená CD, ano? Rve to srdce a čočky.), na blogu vytvoří patos horší, než projev amerického prezidenta a skoro si odkrví ruku růžovou mašlí, ve mně vyvolávají přinejmenším rozpačité dojmy, protože onen kami nebyl Pius Růžový I., ale Psycho Rocker Xtý

Nedalo mi, abych přes zásadu neodpovídat na tomhle blogu nezareagovala; proto, že hideho doslova nekriticky zbožňuju. Pro hudbu a také to, že na něm nebylo nic, co by vedlo k podezřeni, že je to jen divočejší exhibicionista, který má rád zvýrazňovače a s Yoshikim má společnou schopnost cítít peníze v říji. hide byl rocker, dopadl tak blbě, že za ten konec ho respektovat nemůžeš (ale jako vychlastaného blázna chápat), byl vulgární, cynický, krutý, nadmíru vnímavý a inteligentní (než mu líh přerušil pár spojů), a jako Kurt Cobain je, byl a navždy bude, naprosto nevhodný pro -náctileté pozéry a články od škrábalek z Popcornu a Bravíčka. Holčičky a narutardi s latentním testosteronem mají 50% šanci, že z toho vyrostou a 100%, že do pěti let si najdou jiné oběti (nejčastěji přítele), a cool časáky s dárečkem vždy najdou jiné obrázky a "článešky“, které prsknout mezi reklamy. Jemu ten ponižující (tady je to slovo užité správně) bordel ale navždycky zůstane na post mortem kontě.

Toť z mého slohu vše:-).

3 Strašidlo Strašidlo | 16. března 2009 v 18:04 | Reagovat

Jaj, ani nevíte, jak dlouho mi trvalo přečíst si ten druhý komentář. :D

Já mám ráda Japonsko, visual kei a tak už hodně, hodně dlouhou dobu. A domnívám se, že celá tahle "Japonsko mánie" za pár chvil pomine, stejně jako pominula éra Tokio Bordel a podobných náctiletých kravin.

4 Anonym Anonym | 16. března 2009 v 21:42 | Reagovat

Jsem j-rockový radikál bez znalosti míry v mnohém a dal by se podle mě řadit wapa slovník:-).

Nicméně, máš pravdu, ona pomine, mainstreamilky odpadnou a zůstaneme my. Jenže, já si u sebe nejsem jistá, jestli toho chci být přímým svědkem (představa Popcornu s plakátem X Japan v Kauflandu... to je poblíž atomovky, není?), a odkopnout to přes plot jako sousedovu otravnou čivavu moc neumím. Tohle je jedna z chvil, kdy bych chtěla mít –náct nebo dospělácký nadhled. Ani jedno nevyšlo:-).

5 Eylonwai Eylonwai | 17. března 2009 v 6:45 | Reagovat

Pravda, zřejmě to přejde. Ale následky to bezpochyby zanechá. Na nás a možná i na nich. /Viz třeba ideální příklad - ten Tokio Hotel - tak před, co já vím, třemi lety bychom si řekli prostě jen "trapné", dneska je většina z nás nesnáší... /

Mimochodem - X už prý v tom popcornu byli. Nevím, kolik toho tam o nich bylo, nějak jsem se o to nezajímala /raději/, ale přesto...

6 Sierra Ayumi Sierra Ayumi | Web | 18. března 2009 v 15:35 | Reagovat

ježiš :D toho je moc, opravdu to nechci celý číst :d lidi, nemučte me xDD

hideta nikto neurážal. To nie je urážka, tak nerozumiem váš problém. Mne sa to veľmi páčilo. *Kyo pokrčí plecami a pokračuje v pokukovaní po stenách chladnej izby*

7 Strašidlo Strašidlo | Web | 23. března 2009 v 15:35 | Reagovat

Eylonwai, je fakt že na nás všechno nejspíš zanechá stopy. Na mě zanechalo znatelné stopy i to, jak jsem zjistila, že v Popcornu píšou o Versailles. Říkala jsem si: "Konečně něco, co není zkomerčněno do nechutné míry." A hle, ono to je zkomerčněno do míry ještě mnohem nechutnější. Oni za to, chudáci Versailles, nemůžou, ale blbost lidská je nedozírná.

Jenom čekám, kdy v Popcornu a v dalších "důvěryhodných" a "in" časopisích napíšou něco třeba o Gacktovi. Z toho už se taky stala tak trochu komerce. No jo, co bychom taky chtěli? Doby Malice Mizer jsou nenávratně pryč...:( Čím dál tím víc mě napadá, že se borok Kami musí v hrobě obracet...

No nic, zase plácám. Vrátím se k původnímu plánu, a to jest reagovat na předchozí komentáře.

Vlastně jsem se ještě vůbec nevyjádřila k té parodii nahoře... Myslím že je to trefné. :D Hlavně k Manovi sedí ten odličovač. :D

8 Shagua Shatsuko Akitsumi-sama Shagua Shatsuko Akitsumi-sama | E-mail | Web | 25. března 2009 v 18:52 | Reagovat

sice jsem to oběvila až ted ale......to neumírňuje moje rozhořčení....

sice patřím ke 16leté generaci ...tudíž k té nové...ale nejsem ten Aishiterovský typ....teda jeden čas jsem byla...ale to je minulost.

Upřímě hidea...i když si zněho dělám legraci a on to občas blbě nese....upřímě obdivuji jeho odvahu a to co dokázal....!

Nikdo...říkam nikdo kdo by mě znal by nikdy nenapsal něco takového na MUJ název povídky....to že jste ho jaksi ukradli mě nijak netíží....je to vaše mínus že si nic origo nedokážete vymyslet....

Myslím že mi jedna slečna (nebudu jmenovat) jednou otevřela dostatečně oči, co se týká blogů a J-rocku...od té doby jsem se trochu změnila....

A nyní si troufam tvrdit že patřím k té povedenější...z generace z těch co je budou ctít upřímě obdivovat....co se nebudou nikdy skrývat....jelikož jejich srdce bije v rytmu J-rocku....

K popcornu se viadřovat o kvalitě a komerčnosti článků nebudu od té doby co napsali o An Cafe že to jsou Punkový klauni.....ale kvůli plakátům si to koupim....bohužel zatim neni cesta jak je sehnat...sice si je často kreslim...ale to je truchu jinde....

nicméňe.....já s klidem napíšu I love Hideto.....jelikož ten člověk pro mne znamená hodně...ne jako zpěvák či sebevrah...ale jako člověk....a pro pití měl důvody.... jeho duch stále hrdě stojí nad námi....a jeho barvy nikdy nepohasnou alespoň dokud já budu žít....jelikož byl úžasný člověk

k fanfiction se vádřim takto......vtip má být dobrý ale nesmí urážet ani pobuřovat.....tím se řiďte!

jinak skládam hold Anonymovi....dobřes jim to natřela....nevtipnější z celého článku....vím jak se cítíš!

zbohem hukravoidní (hukr = hubená kráva)  světe plný naivity a fannynkovského I LOVE HIDE BECAUSE HE´S DEAD!..

Shagu Shatsuko Akitsumi-san

9 Anonym:-) Anonym:-) | 25. března 2009 v 22:30 | Reagovat

Milá Shaguo-san (omlouvám se, že nepoužívám sufix –sama, ale protože je mezi námi rozdíl ve věku a postavení, budu se řídit pravidly japonského jazyka),

nejdříve bych se asi měla částečně představit. Jsem spoluautorkou blogu, nikoliv kormidelník tvé lodi, takže opravdu nevíš, co cítím:-).

Všechny jsme či jsme byly, Shaguo, věř mi. Od chvíle, kdy kombinuješ japonštinu s češtinou, máš potřebu ventilovat každý myšlenkový atak směrem k japonským notám na svém blogu a cítíš zvláštní uspokojení, když zjistíš, že o j-rocku ví jen málo lidí ve tvém okolí, třebaže si můžeš naoko stěžovat, že ti to vadí, vítej v matrixu, který tvoří Otaku a Aishiterky. Není to nic špatného, problém je, pokud se snažíš škrábat směrem nahoru, protože pak ti vlastní pokrytectví věnuje větší kopanec, než bys dostala od Godzilly (vlastní zkušenost, přistála jsem skoro až o dva bloky dál).

Uf… An Cafe. Ti jsou spíše jen ti klauni, nic připomínajícího hudbu bych k jejich jménu nepřipojovala, urazila bys význam toho slova.

Je mi líto, jestli teď budu tvrdá, ale tohle má právo říci jen jeho rodina a přátelé, a ty nejsi žádný velvyslanec Růžové vůle v Čechách ani psychiatr, ke kterému si lehal na gauč (což vím, že nejsem ani já – tolik k případné snaze obrátit toto proti mně). Nám je dovoleno vnímat a soudit to, co on nám sám dovolil, a řešit tu, co to bylo a co ne, a co byl a nebyl, to bych si připadala tuplem jako fanynka se soukolím navíc, což sice jsem, ale dávám přednost tomu, že rozsah tohoto faktu je znám jen mým blízkým.

Číst o lásce až do smrti k člověku, kterého bys v rámci zdravého rozumu měla brát mnohem méně vážně, od dospívající, která nemá jasno v ničem a nejméně v tom víru ve své hlavě, je stejně seriózní, jako záruky ruské mafie, promiň:-). Ale to můžeš brát jako generační zkrat, koneckonců, k tomu, abych vztekle třískala hůlkou až by mi zubní protéza cvakala, zase až tak daleko nemám.

Vtip, pokud je dobrý, většinou více či méně uráží a pobuřuje, ale většinou jen ty, kterých se týká:-). Bohužel, Shagu, tvé snahy o slovní fotbal s hidem jakožto duchem, ho portrétují tak trochu jako blbečka, což vyplývá z toho, že o něm zaprvé nevíš vůbec nic (což je logické) a za druhé neumíš tak úplně psát (což se snad poddá časem samo), a mně to možná i vadí, protože zrovna hide byl někdo, s kým bych se bála špičkovat víc než s přeborníkem v hádkách, a to svůj slovní arzenál považuji za poměrně vyspělý (přinejmenším byl, než mi alkohol vyhladil buňkové pásmo). Abych to zestručnila, na pochopení pochodů v hideho hlavě si maximálně tak vylámeš zuby a mozek ti udělá dvojitý flip, a i tak bych úspěch považovala za spíše nejistý.

S tím světem bych se být tebou neloučila, jsi totiž součástí té armády, která ho tvoří a bohužel (pro tebe) neutuchající zdroj našeho pobavení.

Dovol mi na závěr jednu hlubokou pravdu, která mi rámeček také zrovna nezlatí – nejlepší fanoušci jsou ti, kteří nemají potřebu řešit kraviny, a jde jim vážně jenom o tu muziku. Ale moc takových s blogem.cz nebo blogem vůbec často neuvidíš. Vylož si to, jak chceš.

10 shagua shagua | E-mail | Web | 26. března 2009 v 10:33 | Reagovat

ja neznám tebe a ty neznáš mě.....kdybys věděla víc možná bys řikala něco jiného....dál se k tomu viadřovat nebudu...pouze dobře se bav!

11 Durcenwe Durcenwe | Web | 28. března 2009 v 9:38 | Reagovat

*D se v pozadí směje a přitom si pokyvuje hlavou, že se propadla až na dno a vylézt nahoru bude trvat příliš dlouho (ale zatím si pravdu nehodlá připustit, na co je jinak mládí než na snění a přesvědčování se, že již si dospělý?)* Já si jen myslím, *napadl ji jeden vtip o blondýnkách, kdy blondýnka přijde před zrcadlo, které vcucne každého, kdo lže a řekne: Myslím si... a ono ji vcucne..."* že pokud umění je ventilováním vlastního nadání, tak to, co umění živí, je právě masa naprosto oddaných fanoušků, kteří si umělce a postavy přivlastňují a milují je. Proto každý umělec (v tomto případě j-rocker) může jen děkovat, že takovou masu má, jinak by byl zapomenut a to pravděpodobně také později (nebo dříve) bude, že... *poté se rozvypráví o tom, že hlavní je získat odměnu (nejlépe finanční) za své dílo*

Vím, že je zbytečné se obhajovat - "já takový povrchní fanoušek nejsem" - protože to dělá každý. Ale přece jen... musím říct *nemusí, ale chce, i když ví, že se tím ještě víc shodí a její povrchnost bude potvrzena*, že já v j-rocku hledám inspiraci, hledám v nich sebe a snažím se z nich načerpat sílu *podle ní k tomuto umění je*- avšak stále je to jen zábavní průmysl (a tím vždy bude), takže proč se nepobavit na jejich účet? Na druhou stranu je ovšem beru za zoufalé (alespoň některé) a nedokonalé, protože ve štěstí a dokonalosti na umění není místo *podle ní a jejích zkušeností se psaním*, to ovšem neznamená, že by to byli tragické postavy. Jsou lidmi a jen pro jejich nadání se můžou povyšovat na bohy, každý umělec je bohem svého díla. A možná protože jejich umění se mne hluboce dotklo, jsem schopna u některých i zapomínat na jejich slabost, avšak rozhodně je za ni neuctívám *hide je mrtvý a je tomu dobře, protože zemřel "v nejlepším" a nemohli jsme vidět jeho pád*.

A ještě ke článkům na tomto blogu, podle mne jsou vtipné, protože přímo narážejí na ty nejchoulostivější místa a pravdu. A také si myslím *je si skoro jistá, že se neplete*, že autor toho o j-rocku skutečně hodně ví *musí přiznat, že zajisté více než ona* a tím je jeho vtip ještě ostřejší.

12 Aki Aki | 5. dubna 2009 v 21:47 | Reagovat

Tahle debata se jako každá, proměnila v boj. Myslím, že když se člověk chce s někým hádat, i když jen náznakově, nemusel by to dělat s někým, kdo to v podstatě myslí dobře. *fandí oběma soupeřícím stranám a popkorn se jí sype na všechny strany, jak se rozhlíží po pomyslném míčku, který mezi nimi létá čím dál prudčeji*

Raději se hádám s HipHopery než s vlastním, rozumným "druhem". Dávno dospěla k závěru, že není v míře zatloukat někoho do země jako v animované pohádce od Disneyho z důvodu, že nevlastní naprosto stejný názor.

Nepopírám, já se přiznávám, že v této oblasti jsem prakticky začátečník a o hidem toho moc nevím, ale uznávám lidi, kteří dosáhli svého cíle a někam to dotáhli, což jemu se podle všeho povedlo.

K těmto parodiím: mě osobně nevadí, nemůžeme všechno brát přespříliš vážně a já se ráda zasměju.

K popkornu a jiným nespolehlivým zdrojům pro puberťáky se nevyjadřuju, nemá to cenu.

Trochu se mi to protáhlo, nejsem zvyklá sáhodlouze kometovat, ale snad jsem napsala správně, co jsem chtěla. Vlastně ne. Jde přece o hudbu!

13 aki aki | 6. dubna 2009 v 17:25 | Reagovat

(Ta druhá. Teď s malým 'a‘ na začátku, ať v tom není úplný zmatek. Ano, je mi naprosto jasné, jak teď působím, ale žádné sufixy, které by nás odlišily, si za jméno dávat nehodlám. :))

Se svou soujmenovkyní souhlasím v tom, že jde přece o hudbu. Ovšem nejsem si úplně jistá, jak a jestli vůbec tu hudbu vidí ta druhá strana. Jestli se třeba pokusila popřemýšlet o textech a jejich významu a nesoustředí se jenom na tu image, kterou kapela nebo sám interpret více či méně úspěšně tvoří.

Já osobně se o jrock zajímám poměrně dlouho – ne pouze rok či dva, jako očividná většina současných blogujících slečen a opravdu se upřímně děsím toho, kam spěje. Aby nedošlo k omylu –neodsuzuji nikoho za to, že poslouchá jrock kratší dobu. To, co mi vadí je, s prominutím, lidská debilita. Provolávání vět ve stylu: „jRoCk jE MůJ žYvOt!“, když o něm v podstatě nic neví. Takovýmto lidem bych s chutí dala ránu do hlavy. Pravidly českého pravopisu.

Já naopak hideho a X-Japan 'znám‘ už pár let a proto se často, když vidím současnou fanynkovskou základnu, jak zde byla trefně nazvána, zvedám ze židle. Nicméně po pár zkušenostech se zfanatizovaným davem raději, lidově řečeno, držím hubu a šoupu nohama, protože i když mě to vnitřně štve, nic s tím nenadělám a rozčilovat se opravdu nemá cenu. (Plíce a játra už mám zdevastované dost.)

X-Japan jsou legendou, ale pokud Yoshiki bude pokračovat v tom cirkusu, co momentálně tvoří, ať už mluvíme o té hrůze vznešeně nazývané singl I.V., Hello Kitty nebo "X meets Donki“, nemůžeme se divit, že takovýchto pozérů je čím dál tím víc.

Pokud jde o tyto parodie, opravdu klobou dolů. To je snad všechno co k tomu mohu dodat. Protože takto psát je dle mého názoru opravdu mistrovství.

Ještě dodatek k tomu Popcornu – mně se onehdy "poštěstilo“ (v hodně velkých uvozovkách) vidět scany a krom toho, že jsem se dozvěděla něco ve smyslu, že visual kei je „úžasná zábava a nový kult“ a „X-Japan slaví comeback“ (bez jakékoliv zmínky o hidem - což je na jednu stranu možná dobře), jsem článek přežila bez větší újmy na duševním zdraví.

14 Shagua-sama Shagua-sama | 22. července 2009 v 15:12 | Reagovat

a víte co po asi půl roce měnim názor....neznám ani se nepřiblýžim k ideálu pravého fandy J-rocku....takže fandim po svém...a takhle kurevsky jsem se dlouho nezasmála...et děkuji minoru za to že jsi mi dal sílu....

15 Lenne Lenne | 22. července 2009 v 19:10 | Reagovat

Nezamlouvej to, holka. Napsala jsi nebetyčný a vulgární odpad hodný kocoviny po levném chlastu a zmraženého IQ, a ty tvoje teorie o plánování ti věří leda Naku. Tady nikoho opravdu nedojmeš.

Mně je úplně jedno, jaký je kdo fanoušek, pokud nepíše výsledek špatného trávení, který obsahuje někoho, komu se může rovnat jen málo lidí.

Jak je ta reklama? Nemyslíš, zaplatíš. Co si o tobě myslí jiní, to je mnohdy (ale ne vždy) vážně úplně jedno a chápu, že to teď máš jako argument č.1. Ale já být tebou, mít ve sluchátkách hideho a národou narazit na svůj odraz, dobře mi nebude.

16 Vanilla.Pinkspider Vanilla.Pinkspider | 23. května 2011 v 15:01 | Reagovat

Ahoj. Sice jsem se tímto prolouskala až na konec, ale stejně vím prd, o co šlo, neboť mám vnímání prudce narušené bolestí krční páteře *kde je klika a ručník?* a z toho hlavy.
Jediné, co mi můj otravný mozek byl schopen přijmout, byla narážka na hidefans... co se mě týče, k hidetovi jsem se dostala teprve nedávno, po nedůvěřivém okukování pár písní od X. Takže upřímně přiznávám, že hideto je pro mě jedna velká neznámá. I když je pro mě Kawaii (a to on byl!) a jánevimještějaký, necítím se jako šílená rádobyfanska, která ho má ráda jen proto, že umřel. Možná jí sem, já nevím, asi ano, když mám hlavu růžovou a inspirací si konečně tu růžovou na tu hlavu dát, byl právě hide. A to nemluvím o tom tričku s jeho jménem, které je sice moje oblíbené, ale po přečtení tohoto se za něj trochu stydím. I když význam tvorby je jiný, než se zdá. Co se týče hideho, ráda bych o něm věděla vše, co jde, ne jen to, jak umřel. Jenže buď neumím hledat, nebo je na netu vážně prd. *zafňukala bolestí a troufá si říct, že ví, jak se hide cítil...bloklá krční páteř je svině* A díky bolesti hlavy mám dojem, že můj komentář bude jedna velká nesouvisla filcka, za kterou dostanu asi pořádně přes hubu. Dobře mi tak. A mimochodem... od někoho, kdo vyrůstal v rodině s alkoholikem, je to zvláštní, ale u hideta mi alkoholismus nevadí. Asi si ho fakt moc idealizuju. Může mi někdo otevřít oči?
Jinak se omlouvám za naprosto nesouvislej spam, fakt mi to nemyslí... Au :/
Btw... Co se týče Hideho písní... Koukala jsem na to zpočátku trochu nedůvěřivě, že by taky zpíval a byla zvědavá, jaký má hlas... Pak... Pak jsem si ho poslechla... *následuje devítistránkový popis, jak je hide úžasný zpěvák, kytarista, člověk, atd* xD doufam, že jsem vás moc neunudila. Kdyžtak doporučuju, klip Genkai Haretsu je zajímavější, než můj koment xD ehm...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama